معرفی ابزار کلید قفل ساز هوشمند چند منظوره CGDI K2
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk

CGDI K2 یک دستگاه هوشمند چند منظوره حرفه ای است. با سیستم اندروید، می‌تواند برنامه‌های مختلف را گسترش دهد، واقعاً یک دستگاه را با کاربردهای متعدد و قابلیت پخش بالاتر، تحقق بخشد. ماژول WIFI داخلی، نرم افزار به صورت آنلاین در زمان واقعی به روز می شود. از یک صفحه نمایش LCD با کیفیت بالا استفاده می کند که ویژگی های عملکرد نرم تر و نمایش شفاف تر را دارد. ظرفیت باتری بزرگ 4300 میلی آمپر ساعت

cgdi k2 key remote generator introduction 1

عملکرد:

1. CGDI K2 مجموعه وسیعی از عملیات کلیدی، از جمله خواندن فرکانس، شناسایی، کپی، تولید، و باز کردن کلیدها را ارائه می دهد.
2. قابل ذکر است که از کپی یکپارچه 96 بیت ID48 بدون نیاز به توکن پشتیبانی می کند و فرآیند تکثیر کلید را به طور قابل توجهی ساده می کند.
3. علاوه بر این، کاربران از مزایای به‌روزرسانی‌های آنلاین رایگان مادام‌العمر لذت می‌برند و اطمینان می‌دهند که ابزار با آخرین پیشرفت‌ها در فناوریبرنامه‌نویسی کلیدی به‌روز می‌ماند.

سازگاری و نکات برجسته:
1. به طور خاص برای کار با کنترل از راه دور CGDI، با سازگاری آینده برنامه‌ریزی شده برای کنترل از راه دور Xhorse، که تطبیق پذیری و سازگاری با سیستم‌های مختلف را تضمین می‌کند.
2. پشتیبانی از چند زبان، قابلیت استفاده را افزایش می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون زحمت دستگاه را به زبان دلخواه خود پیمایش کنند.
3. اتصال WiFi به روز رسانی یکپارچه و عملکرد آنلاین را امکان پذیر می کند و راحتی و دسترسی را به تجربه کاربر اضافه می کند.



ویژگی های کلیدی:
1. CGDI K2 در تولید و کپی کلید از راه دور برتری دارد، و قفل سازها را با قابلیت های ضروری برای وظایف برنامه نویسی کلیدی ارائه می دهد.
2. قابلیت شناسایی کلید امکان شناسایی سریع و دقیق کلیدها، ساده سازی فرآیندهای تکراری و برنامه نویسی را فراهم می کند.
3. بررسی فرکانس برنامه ریزی دقیق و سازگاری با وسایل نقلیه هدف را تضمین می کند و کارایی و دقت را افزایش می دهد.
4. پشتیبانی از تجدید کلید، بازسازی کلیدهای فرسوده یا آسیب دیده را امکان پذیر می کند و طول عمر و قابلیت استفاده آنها را افزایش می دهد.
5. قابلیت‌های خواندن و نوشتن برنامه‌نویسی پیشرفته MCU، عملکرد ابزار را گسترش می‌دهد و به وظایف برنامه‌نویسی پیچیده‌تر اجازه می‌دهد.

cgdi k2 key remote generator introduction 2

ویژگی های اضافی:
1. مجهز به سیستم عامل اندروید، CGDI K2 قابلیت گسترش و تطبیق پذیری را ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد برنامه های اضافی را در صورت نیاز نصب کنند.
2. گنجاندن درگاه USB Type-C اتصال سریع و راحت را برای انتقال و شارژ داده ها تسهیل می کند و راحتی کاربر را افزایش می دهد.
3. ماژول WiFi داخلی اتصال بی سیم را برای به روز رسانی و عملکرد آنلاین فراهم می کند و از یکپارچگی یکپارچه با سیستم عامل های دیجیتال اطمینان می دهد.
4. صفحه نمایش LCD با وضوح بالا، ناوبری واضح و شهودی را ارائه می دهد، تجربه کاربر و سهولت استفاده را افزایش می دهد.
5. با ظرفیت باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی، کاربران می‌توانند انتظار زمان استفاده طولانی‌تری داشته باشند که نیاز به شارژ مجدد مکرر را کاهش می‌دهد و
بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

اجزای نمایش:
1. CGDI K2 دارای اجزای مختلفی است، از جمله آنتن جمع آوری القایی با فرکانس پایین، موقعیت دقیق قرارگیری تراشه ضد سرقت، و ناحیه سنجش فرکانس بالا، که برنامه ریزی دقیق و کارآمد کلید را تضمین می کند.
2. اجزای رابط کاربری مانند دکمه هوم، رابط USB Type-C، دکمه بازنشانی اجباری و پورت برنامه‌نویسی، ناوبری بصری و اتصالات امن را در طول عملیات
برنامه‌نویسی کلیدی فراهم می‌کنند.

cgdi k2 key remote generator introduction 3

بیشتر بدانید:

https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/cgdi-k2-remote-generator.html





:: برچسب‌ها: CGDI K2 ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: